View Single Post
Old 27-01-2009, 15:36
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer

Ik weet niet of er al een kwartje valt bij de meeste mensen maar het gaat nu precies hetzelfde als eind jaren 70 begin jaren 80.Met namen turken en marrokanen komen hier het "vieze"werk doen omdat de nederlander hier "te goed"voor is.
In 1983 kwam er een grote crisis en toen werden alle gastarbeiders met de nek aangekeken omdat zij wel werk hadden en veel nederlanders niet.
Nu gebeurd er eigenlijk hetzelfde.
ik zou zeggen dat de regering hier wel van geleerd zou hebben maar merk er niks van.

@ Alain ik heb er helemaal geen probleem mee als polen hier werken en ook belasting afdragen net als de rest maar er wordt veel gerotzooid met illegalen in de nouw en dit gaat ten koste van een hoop nederlandse vaklui.

Ik vind dat je mensen niet de keuze moet geven of ze wel of niet aan de gang gaan als ze in de ww terechtkomen maar deze gelijk weer aan het werk zetten.

Het is toch te gek vooor woorden dat ze op tv een fietsenwinkel laten zien die al een half jaar een vakature heeft voor een fietsenmaker maar niemand reageert er.

Michael