22-01-2009, 20:42
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by vwleusden
Remvloeistof even laten verversen, wordt ie gelijk ontlucht voor je. Als je olie al teer was wil ik niet weten hoe oud je remvloeistof is. Kan ook een slechte remleiding zijn.
Hyves is toch een soort happyslappyface.com ?
ITB's voor 900 us$ is niet gek mits de rotzooi compleet is (ECU/sensoren etc). Voordeel is dat je itb rommel niet hoeft te reviseren.
|
 @ happy.
De remmen zijn onderhand al opgelost. Waarschijnlijk heeft het toch te maken gehad met de versleten schijven op de achteras, waardoor de zuigers ver uit waren gezet.
Na wat flink remmen was het allemaal weer in orde. De rit van Sittard naar Arnhem liep perfect, en de auto liep stukken beter dan voorheen.
De remcilinder heb ik al nagekeken, en ik ben alle leidingen en slangen nagelopen om te zien of ik lekkages kon vinden, maar er is niks weggelopen.
Ik wil echter wel nog even de vloeistof laten verversen, zodat ik zeker weet dat alle vloeistoffen nieuw zijn.
Wat die ITB's aangaat... ik heb in de tussentijd wat mensen gesproken die ervaringen hadden met de Badgers en Jenvey ITB's, en niet iedereen was zo heel erg te spreken over de installatie, maar ook niet over de prestaties. Maar ik heb waarschijnlijk al een alternatief gevonden bij TWM. Voor zo'n $3k een complete setup, beter dan de Badgers en Jenveys. Enige probleem nu is dat het sparen even niet zo loopt zoals het zou moeten. 
|