View Single Post
Old 13-01-2009, 22:34
loco-vr6's Avatar
loco-vr6 loco-vr6 is offline
Volksforum Donateur

holy fucking mozes menno, wat een schoonheid
heb je haar zelf gerestaureerd of zo gekocht?

ik moet wel helaas vertellen dat zodra de centjes het toelaten de mijne toch deels wordt verbouwd, dat wil zeggen, ik ga de zenderset monteren die ik heb liggen.

om 1 reden: vossie heeft 1 van de mooiste originele type's 1 die ik ken, en deze van jou is ook al een extreem mooi origineel exemplaar, maar ik ben benieuwd wie me hier op t forum kan vertellen die live een type 1 met zender pakket heeft gezien. Ik doe het wl zo dat ik de koets van de auto ongeschonden laat, dus dat ik ooit eventueel de chrome bumpers weer terug kan plaatsen en hij weer origineel is.

Waar ik wel heel erg ziek van ben is dat de bekleding van mijn bestuurders stoel gescheurd is...... ik ben al 3 jaar aan het zoeken naar een nieuwe stoel maar dat lijkt onmogenlijk.

en verder..... tja, zodra tijd en geld het toelaten, een andere motor en tenminste een 5 bak monteren. Maar uit welke omgeving kom jij??????
moch je ooit wat zoeken stuur me dan eens een PB, misschien kan ik je aan onderdelen helpen, ik heb nog steeds 7 motorkappen , deuren achterkleppen, lijstjes nippeltjes en nappeltjes en nog bergen spul liggen.

mooie wagen in iedergeval