View Single Post
  #35  
Old 10-01-2009, 21:34
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Wink mysterie...

@madison:
Ja, inderdaad, nu je het zegt.
Ik had wel ff snel op de RDW gekeken om te zien of het wel een echte 16V was, maar er staat als type alleen maar 'GOLF', dus da's ook al raar. En er stond ook een 'ééntje' op de kentekenplaten...

Omdat dit ook weer vragen bij ons opriep, hebben we het kenteken even 'gegoogled'... en wat denk je?! Hij heeft te koop gestaan vanaf 26-11-2008 op 2dehands.nl en die advertentie bestaat nu (10-1-2009) nog!
LINK: hiero dus (Zie je meteen, wat voor een vies 'hok' het eigenlijk is...; mijn motorkap zit er daar dus nog op!)

We hebben als extra test gelijk een mail gedaan, alsof we geïnteresseerd zijn, maar hij is niet meer te koop, zegt-ie en nu gedeeltelijk zwart gespoten... (dat wisten we natuurlijk al, want wij hebben die motorkap, haha!)

Over het feit dat het geen echte Fire and Ice kan zijn, zei hij: alle fire and ice onderdelen zitten erop en de kleur klopt, toch?
Gelukkig klopt de kleur i.d.d. wel en het rare is, dat-ie dus ook gewoon de stickers heeft, maar achter weer geen roze type-plaatje

Maar goed; back to reality:
Vandaag heb ik dus de Fire and Ice opgehaald samen met een kameraad, die rijbewijs BE heeft. Z'n ma heeft sinds kort een nieuwe Ford Ranger, dus dat kwam mooi uit! Samen met een auto-ambulance van DRIVE2MOVE Haarlem (€ 45,-/ 1/2 dag) is het een mooie combinatie. (PIEP!; reclame!)
Na toch één keer verkeerd te hebben gereden , kwamen we daar uiteindelijk om een uur of twee aan. FF de sleutel bij de oude eigenaar thuis gehaald en meteen dus opgeladen. De terugweg ging een stuk beter...
Om half vier stond-ie dan eindelijk waar hij hoort!



net opgeladen en vast gezet



...en onderweg!

Dus binnenkort kan ik wat gaan doen!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote