Wel dus
Afijn die maat van me heeft hem laten staan maar ik was verkocht, het is een heel erg strakke wagen en ook de jongen die hem verkoopt kan je goed mee praten.
Allemachtig veel rekeningen erbij en dan kan je pas zien dat er echt niet bespaard is op deze VR6. Strak in de lak ook.
Afijn to the point, ik ga de Polo verkopen, mocht die nu redelijk snel verkocht zijn dan haal ik de VR6, mocht dit een langdurig proces worden dan is het jammer maar helaas voor mij, het was namelijk nieteens de bedoeling dat ik een mk2 vr6 zou gaan halen maar na gister ben ik wel verkocht hoor haha.
Helaas wel een aantal minpunten, de ketting is hoorbaar en deze is ook nog nooit gereviseert werd mij verteld.
De elektrishe stoelverstelling is defect.
Het blok zweet licht aan de buitenzijde ter hoogte van de koppaking op diverse plaatsen, aan de luchtfilterkant is dit vreemd genoeg het minst erg, dit is normaal altijd de eerste plek waar ze beginnen te lekken.
Het is voor de rest echt een heel erg mooie wagen waar niet op is bezuinigd, teveel om op te noemen in dit topic eigenlijk.
De minpunten zet ik er bewust bij omdat deze niet in de advertentie zijn terug te vinden
Bewust heb ik er nog geen proefrit in gemaakt omdat ik nooit kan zeggen hoe het gaat lopen met de verkoop van de Polo en ik ook niet als een of andere testpiloot wil overkomen
To be continued........