'Zit het afgelopen uur hier lekker plaatjes te kijken (...en te lezen natuurlijk!)
...En eigenlijk ben ik elke keer weer sprakeloos als ik je Jetta's of je Golf zie.
(al zou je dat aan de lengte van deze post niet zeggen...)
Zó ongelovelijk pietje-precies/ secuur jij bezig bent met je wagenpark, dat is echt ongeëvenaard! Ècht een perfectionist met alles. Waar háál je de tijd vandaan?!
Dus ik vond dat ik toch maar eens een veer in je r**t moest steken...
De witte: de bijpassende Borbets, die Golf-achterlichten ingewerkt, die RVS-uitlaat: prachtig!
De rode: het interieur in stijl (idd simpel, maar het klòpt gewoon), super-rood door het oneindige poetsen en eindelijk, éindelijk een mooie GT-kofferspoiler. (...en toch: die oude was wel van het 'verkeerde' merk, maar in het rood zou die nog niet eens zo verkeerd zijn geweest.. DÃ*t is er echter nooit van gekomen; raar...)
De Golf: van een 'krot' een 'killer' gemaakt. ...en nogmaals over Op*l gesproken: die verbrede Astra Sport-velgen zijn het ook gewoon hé-le-maal!
Ach, bij jou is alles
dik en daar houd ik ook wel van, vandaar mss óók wel mijn complimenten...
Ik begin zelf binnenkort aan een Fire and Ice GTI (ja sorry, een Golf...) en zou wensen, dat ik het nèt zo kon als jij; of dat je op z'n minst hier om de hoek woonde... 'Is niet zo, helaas... Hahaha!
Kortom: voor mij ben jij de beste hier op het VF!
(ik móest het toch 's een keer kwijt... ...en nu niet blozen

, hè?!)
Ik vraag me wel af: zie je je vrouw en kinderen nog geregeld, of wóón je in de garage?
Ga gewoon lekker zo door, Wytze!

(ook in het nieuwe jaar 2009)