View Single Post
  #6  
Old 03-01-2009, 12:52
Golf_MK1 Golf_MK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 154
Default

Quote:
Originally Posted by Mice
Kijk maar uit, je bent zo verslaafd

Check ook even:
- De onderkanten van de deuren.
- Of al het elektrische in de auto goed werkt.
- Uiteraard of hij lekker soepel rijdt en remt.
- Wat voor soort kap er op zit, indien PVC hou rekening met vervanging.

Ik heb ook een 70kw mk1 cabriotje en ben dr super blij mee en tevreden over.
Ik rij er dagelijks mee en zo'n 12.000 km per jaar


Hey!

Ik heb het autootje gekocht Ik zal volgende week wel ff voorstellen (nu geen tijd om foto's te maken)

En zoals je al zei...hij rijd en remt lekker soepel :p
Ik moest alleen vanuit delft weer terug naar nijmegen rijden..dus meteen goede test geweest...moet wel zeggen dat als ik boven de 100km per uur ga rijden de wind op het dak erg veel lawaai maakt haha..Maar de kap moet ik idd vervangen..dat doe ik na de winter..de eerste kap van 19 jaar terug ligt er nog op

Verder wat roestontwikkelingen gezien rond het 3e remligt..en wat lakschade op de bumper...maar verder ziet de auto er echt prima uit..en met 74000 op de teller hoop ik er nog lang van te kunnen genieten

Ik heb totaal geen technische kennis van auto's..dus aankoop was ook wel een gokje..nu maar hopen dat alles gewoon prima in orde is en blijft

Als ik nog aan het rijden ben en een stoplicht nader..gaat hij niet echt heel soepel in de 1 bij het uitrollen..als ik bijna stil sta dan gaat het in een keer wel soepel...denk dat ik daar nog ff aan moet wennen..

net als de relatief zware koppeling (vergeleken nieuwe auto's )en in/uitparkeren zonder stuurbekrachtiging!! dat is pas werken in de auto zeg haha..maar het rijden is heerlijk..stoelen zitten ook prima..
Reply With Quote