Hallo allemaal,
Vandaag het rechter achterscherm in de primer gespoten, Voor dat dat echter kon gebeuren ging er wal wat voor af

Het begon met het verwijderen van de ruiten. De onderste vels naden waren flink aangetast en ingevreten.
Hier een mooie foto van de velsnaad een beetje opengewrongen met mijn schroevendraaier
Ik heb alle puntlassen losgeboord het stuk van binnen uit schoon gestraald en alles weer origineel aan elkaar gepuntlast
Toen begonnen aan de wielranden, ik wist dat er aan geslepen was maar ik had niet verwacht dat het binnen en buitenscherm geheel niet meer aan elkaar zouden zitten

, de omgezette rand was compleet weg ,alles hing nog wat aan elkaar met roest en kit na wat schoonmaken en stralen en borstelen zag het er zo uit
Reparatie werk aan de buitenkant viel gelukkig mee; alleen wat kleine reparatie plekjes vervogens begonnen met de beide schermen weer aan elkaar te lassen.
Toen zat alles wel weer mooi aan elkaar alleen mis ik nu een hele binnenrand van 2 stukken plaat op elkaar gepuntlast. Aangezien dat dit een probleem op kan leveren bij de apk. Heb ik uit een stuk plaat de contoeren van de wielrand gehaald en rand er aan de binnenkant weer tegen aangelast, zodat er alles weer origineel is, uiteraard dit natuurlijk wel gelijk omgeklopt en zo strak mogelijk langs het scherm gelast. Helaas heb ik hier geen foto van omdat mijn camera kaopt was
Hierna wat strak gezet en geschuurd
en daarna alles in de primer
Toen was alles weer 1 kleur
Groetjes Hans