View Single Post
  #2  
Old 09-12-2008, 19:06
Houtstoker Houtstoker is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 108
Default

http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=4063
http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=5751

Zoek naar houtstoker (niet moeilijk ik heb die topics gestart) en stuur me een mail

Ik kan je dan een ombouwhandleiding (duits) terug sturen. Mits je een beetje met duits overweg kan, zie je dan wat nodig is, waar de knelpunten zitten, en wat de mogelijkheden zijn

Nodig is iig
Andere versnellingsbak (max toerental van 1.9 is lager) of grotere wielen achter
Spruitstukken van de 1.6 TD en de uitlaat plus de brandstofpomp en het carter tenzij je een pick-uo hebt dan kun je eventueel ook een AAZ pomp gebruiken.
Met de orginele AAZ verstuivers loopt de motor een stuk rustiger als met de 1.6 TD verstuivers (1.9 heeft voorstraal verstuivers) de verstuiverleidingen moeten van de AAZ komen.

Zorg voor een goede oliekoeler! dit is van levensbelang voor de motor. Ook een tussenkoeler zou niet verkeerd zijn

Koppeling kun je van een TDI pakken. Dit past niet, maar op de drukgroep zitten 2 nokjes, als je die afvijlt past het wel.

Carterpakking van de JX is prima, maar doe wel een slagschot op de aanzuigbuis van de pomp zetten. Oliepomp van de AAZ past, dus laten zitten, aanzuigbuis van de JX oliepomp heb je wel nodig
__________________
Groeten Ad
Reply With Quote