Quote:
Originally Posted by martiepartie
Ik heb precies dezelfde Mikuni set (40mm) van een GSX1100 voor veel minder gekocht (ik verkocht ze voor 100,-, helemaal schoongemaakt en herzien).
Als je geen haast hebt, staat er genoeg te koop. 650 voor een set carbs van 10+ jaar oud is belachelijk.
Let je er wel op dat als je een alu spruitstuk gaat maken (lassen) dat de boel erg gevoelig is voor scheuren, aangezien je het alu rondom de las heel erg verzwakt.
Steun de carbs niet alleen op het spruitstuk, maar ook op je blok. Dan draagt het spruitstuk niet het gewicht van de carbs.
|
Ga eerst een spruitstuk maken uit staal aangezien ik toch geen bling bling blok wil lekker basic zilver mat zwart e.d. en ik heb zelf een goed mig/ las app dus hecht het geheel hiermee vast dan loop ik naar de buurman toe die ff de boel afbakt met het tig las app voor een super fijne las
heb nog een paar vraagjes nu heb dus de cabr van Marcski gekocht de zzr 1100
wat gebruiken jullie aan lucht filters hiervoor mijn buurman heeft op zijn zelf gemaakte streetfighter jamaha 1200 nogwat dikke filters van k&n zitten maar die krengen kosten 50e pst meer dus 2 bankjes das me eigenlijk niet iets teveel van het goede
wil eigenlijk wel kelken erop vind dit gewoon super staan zonder filters maar zijn hiervoor makkelijk te demonteren filters te krijgen zal hooguit 5000km pj rijden met de mk1
of sokken die eroverheen getrokken worden wat al het zand e.d.
als er regelmatig onderhoud aan gepleegd moet worden maakt dit niet uit blijft hobby duzz
en hoe hebben jullie de rem bekrachtiger aan gesloten ? verdeeld over alle cilinders dat hij overal een beetje vacuüm weg pakt of wat ik eigenlijk denk dat het niet super veel lucht bij de cabr weg trekt dat op 1 kanaal ook kan
let wel moet ook kunnen als ik beetje sportief door de bochten ga en dus wat vaker de rem gebruik en dus ook meer vacuüm nodig heb
alvast bedankt