View Single Post
  #30  
Old 02-12-2008, 15:13
Samurai's Avatar
Samurai Samurai is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,052
Default

Quote:
Originally Posted by henkwassenaar
Even ter alle duidelijkheid.....

Ik had een dubbele hernia in de 4e en 5e ruggewervel zitten wat samen een klont geworden was ter grootte van een golfbal van rond de 4,5 cm doorsnede.

Tijdens de operatie zat er nog een 3e zwevende hernia die ook verwijderd is.

Er zijn zoveel zenuwen bekneld geraakt en die uitgevallen zijn die nu nog niet goed functioneren.Waaronder het blaas en darmstelsel waardoor meerdere keren met catheter loop...en clismas moet!!!!

De meesten denken er makkelijk over en weten denk ik niet eens hoe het is in mijn situatie als er verlammingsverschijnselen optreden in je benen.

Dat was en is bij mij dus het geval en is even iets heeel anders dan de meesten over een hernia denken.

Bij hernia denken de meesten dat je last hebt van je rug,maar dat is helemaal niet het geval.

Zoals al eerder gezegd gaat het vanuit je bilspier door knieholte kuit tot aan je dikke teen een hevige trekkende verlammende pijn continu door.

Daarom heb ik ook tijden elke dag 3x aan morfine gezeten.......plus andere meerdere medicijnen.

Nu blijkt dat het niet weer goed is en morgen weer naar ziekenhuis over hoe verdere gang van zaken operatie hernia zenuwbeknellingen!!!!!


Je bent niet continu volop bezig met de caddy en weet zelf dat het allemaal in slomotion gaat,maar dat is niet te zien op foto's natuurlijk.
Mijn broertje is samen met mij volop bezig geweest om mij te helpen en het zware werk te verlichten.....

Wat denk je dat de keuze naar 7jaar makkelijk is om te stoppen als zzper????Als je ruggewervels niet meer 100% zijn en geadviseerd word in het ziekenhuis dat je niet meer je werkzaamheden kunt verrichten als voorheen....dan krijg je een harde klap te verwerken en word de toekomst even snel anders dan je had verwacht!!!!!



Dat zijn geen leuke dingen, ik heb daar ook ervaring mee!

Ik heb mijn rug gebroken gehad, dwars doormidden was hij.
Hebben ze vast gezet met een metalen constructie!

En dan staat idd je leven op tilt, en gaat je toekomst toch anders lopen dan dat je voor ogen had.

Je geest wil wel, maar je lijf staat het niet toe. Heel machteloos gevoel, achja ik ben gelukkig niet verlamd geraakt. En werk nu na 2,5 jaar revalideren, halve dagen op een stoeterij!

Hou de moed hoog, en veel plezier en succes met je caddy!
Reply With Quote