View Single Post
Old 23-11-2008, 14:19
gtipower's Avatar
gtipower gtipower is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to gtipower
Default Welke motorfiets cabrurateurs op 16v kr

Hallo,

Heb al diverse pagina's door gezocht maar kan niet echt een antwoord vinden op mijn vraag

Ben sinds gister trotse bezitter van een Golf 1 Gti met een 16v kr scirocco motor
welke van de zomer weer rijdbaar gemaakt word

nu wil ik graag van die k jetronic af nu kan ik voor het vertrouwde digi 1 gaan waar ik al diverse mee draaiend heb gemaakt

maar vind dat niet echt wat voor een mk1 horen carburateurs op in mijn ogen

- webers is leuk maar vind 4 van die losse motorfiets carburateurs vele malen dikker staan

Aangezien hiervoor nog niks is aangeschaft en ik eigenlijk gelijk goed van start wil dus de vraag wat zijn de beste carburateurs voor een 16v kr

welke goed zijn af te stellen goed lopen icm met wilde nokken as (evt ervaringen hoeveel graden e.d.?) en macaroni uitlaat 4-2-1 met bijpassende uitlaat

- motor bewerkingen laat ik nog even voor wat het is flowen en compressie verhogen zullen als alles goed gaat ook wel gebeuren

- en als ze redelijk makkelijk te vinden zijn over het algemeen zijn goede dingen altijd moeilijk te vinden dus graag de tussen weg hehe

- en wat er meer bij komt kijken spruitstukken e.d zie me zelf eigenlijk wel een spruitstuk maken tig las app tot mijn beschikking in vrienden kring kan ik makkelijk flensen laten maken

- mocht iemand een complete set vinden bied maar aan altijd mooi

- en zijn er verdere aanpassingen nodig lees veel over ontsteking zoja waar moet deze op afgesteld worden heb strobo lamp dus komt goed

alvast bedankt
Reply With Quote