Quote:
Originally Posted by The_Rabbit
Zo'n oorkonde lijkt me wel interessant. Helaas is men Duits beperkt. Kan men die 35€ ook via overschrijving betalen? Grtz!
|
Ik heb ze dit jaar voor de helft van de prijs, dus 17,50,- Euro gekregen. Dat zat zo, elke bezoeker van `t Original Golf 1 (en Jetta 1, Caddy 1) Treffen dit jaar afgelopen zomer te WOB, kreeg bij aankomst bij dat Treffen`n tegoedbon van 17,50 Euro voor zo´n oorkonde, deze kon men inleveren voor zo´n oorkonde bij bezichtiging van `t VW museum, de resterende 17,50,- Euro moest men zelf meteen bij de kassa van `t museum betalen.
9 weken heb ik erop moeten wachten tot ze per post bij me thuis werd bezorgd. En dan flink wat fouten erop

Toen heb ik gewoon via
dit aanvraagformulier voor zo `n oorkonde contact met hun (`t museum dus) opgenomen, en geschreven dat er meerdere fouten (en wat er fout was) op die oorkonde staan. Kreeg ik dezelfde dag nog `n mail van hun, hun vonden `t jammer dat ik zo niet tevreden was met die oorkonde, maar hun zouden die zaak toch nog `ns "überprüfen" (bekijken/onderzoeken), ben inmiddels alweer ongeveer `n zelfde tijd `t wachten, nog niets gehoord of gezien over `n evt. nieuwe (met daarop de juiste gegevens) oorkonde...
Die 35,- Euro voor zo´n oorkonde zal men normaal gesproken, als men ze via
dat formulier dus aanvraagt, via overschrijving moeten betalen, tenminste, kan ik me niet anders voorstellen.
Als je duits te beperkt is, vraag je gewoon in `t engels aan, er zijn ook wel mensen daar die in `t engels kunnen lezen + schrijven.