View Single Post
Old 08-11-2008, 17:40
Caesar Caesar is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Mitta
heb je de bouten/moeren van je bevestigingsbeugels al heet gestookt?

en anders eerst effe een paar harde klappen met de hamer er op zodat ie schrikt?

echt alles al gedaan; zo heet gestookt dat het lagervet begon te stinken; met hamer erop los geslagen om hem los te schrikken, maar het is zo enorm zacht materiaal dat ik er weinig mee kan: 2 dagen bezig geweest met 1 bout en die kwam al niet los, laat staan hoe lang ik bezig ben met de andere 3.

Daar komt bij dat ik denk dat het zo lang geleden is dat die zooi vervangen is: de schijf is echt helemaal uitgesleten; dus ik denk dat die in geen 10 jaar vervangen/losgehaald is. (heb auto zelf nu 2 maanden)

2 van de 4 bouten zijn ook al helemala naar de kl*te. Dus ik ga er geen tijd meer aan besteden: nieuwe as met beugels en rubbers (die moeten sowieso ook vervangen worden) en dan later op de werkbank mijn originele as onder handen nemen; uitboren, opnieuw tappen etc, maar dat komt later, daar heb ik nu geen tijd voor.

Dus samen met nieuwe rubbers spaar ik meer tijd uit dan rubbers dadelijk ook opnieuw persen (op de amateurmanier) en kopen (a 20 eu /st)
Reply With Quote