View Single Post
  #8  
Old 13-10-2008, 23:18
airwolf's Avatar
airwolf airwolf is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 76
Default

Daar ben ik dus ook achter gekomen.....
Is me dus nu eingelijk te veel tijd en aangezien ik dat niet veel heb zijn de plannen gewijzigd.
Heb een ander 1100 blokje gepakt en deze erin gezet. Net toen ik de takel boven de motor ruimte had, zag ik dat de versnellingsbak een gat vertoonde bij de plaats van de aandrijfas. Klote!!!
Gelukkig had ik nog een bak van de golf2 motor en deze overgeplaatst op de 1100. Weet niet hoe de overbrenging is qua vergelijking met de orginele bak.
Heb wel de stille hoop dat dit wat gunstiger is.
Bij het plaatsen van de steun van de versnellingsbak hoefde ik gelukkig maar een heel klein stukje weg te slijpen van de bak zodat de steun past.
Heb ook nog de koppelingsplaat uit de 1300i gepakt. Deze was splinternieuw en is pcies hetzelfde als die van de 1100. Scheelt weer 75 euries.
Morgen de boel weer aansluiten en testen die hap.
Ga in de winter verder met het 1300 project, dan heb ik meer vrije tijd en kan ik mooi even op zoek naar een orginele kabelboom van een golf2 1300.
Reply With Quote