View Single Post
Old 01-10-2008, 17:43
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Exclamation

Quote:
Originally Posted by henkwassenaar
Dit is het perfecte basismodel waar ik naar op zoek ben...74ér 75ér swallowtail met deze originele kleur........

Ook bij dit model zijn er verschillende interieur uitvoeringen geweest en zoals bij deze originele 74ér zat er een groen interieur in.

met dank aan...klik ;-)

Die auto staat niet te koop, maar ik kan je (via pb) naam, adres, tel. nummer en mail van de eigenaar geven, misschien kun je dan zo proberen om die auto van hem los te weeken, maar ik geef je weinig kans, en al helemaal geen als die hoort wat je plannen met die wagen zijn (verlagen tot de max. ed.)

Btw. deze stond verleden jaar te koop, de eigenaar heeft die wagen bij mijn weten nog steeds, is wel duur, maar dan heb je ook wat top zwaluwstaart (ik heb er meerdere foto´s van gemaakt op `t állereerste Golf 1 Treffen te WOB, in 1999 was dat), géén "bak en braadwerk", en ongerestaureerd, ook van die persoon kan ik je de gegevens via pb doorgeven, misschien dat hij nog steeds van plan is om die wagen te verkopen...

Maar ook daarbij is `t beter dat je niet je plannen gaat vertellen...;-)

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote