View Single Post
  #24  
Old 30-09-2008, 23:16
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Heeft iemand eigenlijk wel even de tijd genomen te lezen wat er onder het filmpje in die lap tektst staat?

Broer met de prikker hoeft niet meer langs te komen, want die twee sneuzeltjes lopen zelf met een aardappelschilmes op zak en hebben dat gastje met de scooter al een paar extra gaatjes gegeven.

Je bent voor niks en niemand veilig tegenwoordig, ook niet voor een paar kleuters, en iedereen denkt dat ie alleen op de planeet is en alles maar kan en mag doen.

En sorry dat ik het zeg, maar 't zijn ook hier weer buitenlanders die het weer net wat gortiger maken dan de rest, en toch weer even de grenzen moeten verleggen. Dit is dat kut-volk dat het verpest voor dat handjevol arbeidsmigranten en oorlogsvluchtelingen dat hierheen is gekomen om wel echt iets nuttigs te doen, of de kids met een beetje een kleur die helemaal niks met dit soort tuig te maken willen hebben en alleen proberen een bestaan op te bouwen.
De goede allochtonen willen zelf ook dat de criminele landgenoten keihard worden aangepakt, en indien nodig terug worden gestuurd. Maar de politiek is er nu over aan 't denken nog meer volk hierheen te halen om het gat aan werknemers-kant te dichten. Even kijken naar de cijfers (90% van de mannelijke immigranten is na 4 jaar nog werkeloos, bij de vrouwen is dit 95%) is te veel gevraagd, zo lijkt het.
Kom gerust allemaal hierheen, leer de taal, pas je aan en zoek een baantje. Doe je dit niet, flikker je toch lekker weer op naar waar je vandaan komt. Eens zien hoe lang het duurt voor je er achter komt hoe rete-goed je het hier had als je je handen afgehakt krijgt voor 't jatten van een stuk brood voor jou en je harem.

En echt slim is het niet, maar ik had ook mijn geduld niet zo lang bewaard. Ben de laatste tijd al vaak genoeg uit m'n slof geschoten, en zal dit voorlopig ook zeker niet nalaten. Verdomde tuig moet eens worden aangepakt in plaats van gedoogd!

Quote:
Originally Posted by Marcski
Gelukkig wordt dat bewustzijn steeds groter bij het Nederlandse volk, het zal echt niet lang meer duren eer de bom barst en hier eindelijk op structureel niveau iets mee gedaan zal moeten worden


Ben je gek?
D'r wordt nog meer volk hierheen gehaald als 't aan Den Haag ligt!

En aanpakken mag niet, da's discriminatie.
De enige discriminatie die ok is, is de positieve discriminatie.
Je weet wel, waar de autochtoon, de "Hollander", het zwarte (excuseer mijn woordkeuze) schaap is.

Quote:
Originally Posted by Berserker
en aangezien hij in de bewaking werkt weet ie verdomd goed dat hij WEL zijn baan kwijt is bij agressief gedrag.


Dat dacht ik ook toen ik twee jaar door een uitsmijter in elkaar werd gerost.
Bleek dat ie vriendjes was met de uitsmijters van het café waar gerost werd... die aangifte liep dus mooi op niks uit.

Achja, met die typ-talenten op 't bureau duurt 't toch maar zo'n slordige 2 á 3 uur voor je de tent weer uit bent, net nadat ze je gevraagd hebben of je iemand toestemming heb gegeven je fiets te jatten / je gezicht te verbouwen / de huisdeur in de hens te zetten / over je auto te lopen / de radio uit 't dash te wrikken / etc...

"Eureka, yes, nou je 't zegt, inderdaad. Stom van me, had ik inderdaad toestemming voor gegeven, laat die aangifte maar zitten, Snor."
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote