View Single Post
Old 22-09-2008, 19:27
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Send a message via MSN to Mister Cool

Leuk, 2 rooie 5-deurs golfjes naast elkaar. Hebben we 't nog wel over.

Nu over de milieudiesel. Weinig updates gepost de laatste tijd. Door het huis heb ik het hele jaar eigeniljk weinig tot geen tijd gehad voor de auto. Er is vooral technisch aan gewerkt dit jaar, nieuwe stofhoezen en aandrijfashoezen, nieuwe carterpan, nieuwe remmerij, nieuwe gloeiers en nog veel meer naast de gebruikelijke beurten. Nieuwe koppeling staat nog op programma. Ik heb nog veerpootbruggen gemonteerd voor en achter, en zo'n stang op het subframe. Verder is de golf voornamelijk als bouwbak gebruikt dit jaar, en had ik weinig tijd om er naar om te kijken. Maar vorige week kwam ik weer eens een leuke foto tegen:

Damn wat was ie daar weer mooi rood aan het worden, en nu is ie weer behoorlijk dof, dus dit gaf wel inspiratie! Begin dit jaar had iemand al eens schade gereden aan mijn rechtervoorspatbord (zie eerder dit topic), wat ik toen voor de nood opnieuw geschilderd heb... Maar na het zien van wat oude foto's vorige week, was ik maar begonnen met wassen. Dit alleen al kostte 3 uren, en bracht een hele andere auto tevoorschijn. Wat missing parts gemonteerd, en vandaag dan maar begonnen de schade op te lappen...

Op de foto kan je de contouren van de schade prima zien. Bedoeling is de auto op 26 oktober dus weer toonbaar te hebben, en er is nog een lange weg te gaan! Ik ga eerst de schade bijwerken en spuiten, en daarna de hele auto poetsen, in de hoop dat ik daarna niet teveel kleurverschil heb! Daarnast kunnen de wieldoppen weer een polijstbeurt gebruiken, evenals het interieur dat nodig eens weer gereinigd zou moeten worden. Het is jammer genoeg al snel donker, dus zal ik ook eerst mijn garage weer eens moeten opruimen om er een auto in kwijt te kunnen . Dit alles moet nog gebeuren naast het gebruikelijke kluswerk aan huis . Ik hoop dat ik zo snel mogelijk weer updates kan posten en 26 oktober toch nog een meeting met de golf kan doen dit jaar .

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote