View Single Post
Old 12-09-2008, 12:28
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by richard-polo
en god heeft weer gesproken

kweet niet hoe dat bij jullie zit ma zo,n snotaap draai je toch zo de oren om!!!
ongeacht wie of wat erbij staat...
en indd dan zul je net zien dat je zelf gestaft word en voor moet komen, dus kan je mooi je verhaal doen via de rechter zodat iedereen erbij is..
mocht er iemand van de tegenpartij niet aanwezig zijn, zaak gewonnen

ik woon ook in z,n achterstandswijk in eindhoven ma dat is de laatste jaren flink veranderd...

Ik zal binnenkort mijn rekeningnummer door pm'en voor evt. giften of aflaten..

Jij slaat snotaap, snotaap's neef komt aan, trekt mes steekt je in slagader en jij kunt het schudden, maar ey ik heb die snotaap wel ff geslagen..
Is heel leuk als je dan je verhaal kunt doen bij de rechter en jij denkt ohw zo erg in je gelijk te staan (sta je ook) maja het nederlands recht beslist anders en de dader (tuig) wordt slachtoffer en het slachtoffer (jij) wordt dader..
Komt weer in alle kranten te staan, en alle mensen zullen erop reageren dat we in een bananenrepubliek wonen, en het rechtsysteem helemaal nergens meer op slaat..
Na 1 week zijn de meeste jou al weer vergeten, en zit jij vast, of thuis zonder baan MET strafblad, en dat kereltje gaat vrolijk verder omaatjes beroven..
jammer maar zo is de huidige situatie nu eenmaal..
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote