12-09-2008, 12:10
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Berserker
Ach zeur toch niet zo over het rechtsysteem, een verharding van het rechtsysteem leidt weer tot een verharding van de criminaliteit dus daar schieten we niks mee op.
Kereltjes hebben gewoon gebrek aan opvoeding, ouders die niks kunnen en het allemaal niks interesseert hopeloze situatie gewoon..
En indd iedereen kan wel zeggen ik had die 2 kleine ventjes over het gras gegooid, ik durf te wedden van niet..
Nu is het makkelijk zeggen maar als je daar staat te midden van al dit tuig, die klaarblijkelijk allemaal 1 kant kiezen en tegen je zijn, dan laat je je afzakken tot de categorie schijtluis en lafaard.
En weet je, je bent dom als je het niet doet, JIJ hebt wel een toekomst dit schijttuig niet, zij hebben niks te verliezen, jij wel.. Eer inslikken en doorlopen, ochal doet dit ontzettend veel pijn en zal je vast nog 100 keer in je leven denken, had ik ze maar geslagen.
Maar ach over paar jaar, als je goeie functie hebt binnen een bedrijf, mooi huis, mooie vrouw en leuk gezin, dan kom je deze tokkie nog wel eens tegen, nogaltijd een schijt toekomstloos leven en dan kun JIJ lachen..
|
en god heeft weer gesproken
kweet niet hoe dat bij jullie zit ma zo,n snotaap draai je toch zo de oren om!!!
ongeacht wie of wat erbij staat...
en indd dan zul je net zien dat je zelf gestaft word en voor moet komen, dus kan je mooi je verhaal doen via de rechter zodat iedereen erbij is..
mocht er iemand van de tegenpartij niet aanwezig zijn, zaak gewonnen
ik woon ook in z,n achterstandswijk in eindhoven ma dat is de laatste jaren flink veranderd...
|