Ja liever indd een nieuw topic, maja ik kan t niet openen omdat ik geen zak verstand van die dingen heb, tjah Optimus Prime is wel een vette truck maja daar houd t bij mij alweer mee op...
Nou Sander ik denk dat jij gewoon vergeet dat de baas van Alberto er ook mee zit, en dat alle transportbedrijven hiermee zitten, en dat het probleem bekend is maar dat ze er simpelweg niks aan kunnen doen. Zelfde met het te kleine wegennet hebben de truckers (en wij) ook last van, is algemeen bekend, maja kun je toch niks aan doen zonder de politiek erbij te betrekken..
Wat wil je dan dat die baas doet? hotelletjes boeken voor al zijn chauffeurs? Ik denk dat je die wagens vaak niet onbewaakt buiten kan laten staan en bij veel hotels op de parkeerplaats geen plek is, en daarbij zouden deze dan ook snel overvol zitten (simpelweg geen plek voor zoveel truckers? En ook niet genoeg gehaktballen

)
Het is niet een kwestie van "niet willen" maar van "niet kunnen"..
Stel je voor alle vliegvelden zouden overvol zitten en je zou alleen maar tussen bepaald tijdstip ergens kunnen landen en nergens zou meer plek zijn? Je vergelijkt een beetje appels met peren denk ik..