04-09-2008, 10:58
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Met vrachtwagens noemen bedoel ik, standaard modellen, wat is not done? v8/v6 amerikaanse modellen? DAF net goed? Mercedes? Welke uitvoeringen zijn erg gewild?
Maar om terug te komen op de discussie, Stijn heeft indd gelijk met het structurele deel, alleen is dat niet makkelijk oplosbaar, zelfde als het file probleem, jaaa we hebben een te klein wegennet, ja leuk voordat daar verandering in is zijn we 10 jaar verder, dat gaat niet zo makkelijk..
Daarbij snap ik Alberto ook, je wordt geacht het zelf maar op te lossen, omdat er geen makkelijke voor de hand liggende oplossing klaar ligt.
Daarbij zit er een groot verschil in of je chauffeur bent, of piloot, piloot heeft 1 van de duurste opleidingen chauffeur totaal niet, dus sowieso sta je dan al in een andere machtspositie. (ok de vraag naar chauffeurs is ook gigantisch)
En daarbij hoeveel mensen zullen klagen, boze mails sturen, of het uberhaupt opvallen dat een vrachtwagenchauffeur het moeilijk heeft met de reistijden?
Hoeveel nieuwswaarde heeft het als een chauffeur zijn truck op de autoweg stil zet omdat zijn uren voorbij zijn, en hij nergens plaats vind voor zijn truck. Tjah de anwb zal de file melden op het nieuws die ie veroorzaakt.
Bij een piloot zit dit wel anders, niet alleen vervoeren jullie vooral mensen (en niet zo weinig ook) die stukken meer waard zijn dan wat een chauffeur vervoert maar ook zijn de gevolgen van jullie acties nieuwswaardig, en zal het voor een vliegtuigmaatschappij desastreus zijn als ze negatief in het nieuws komen omtrent het breken van veiligheidsregels...
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller 
|
|