Laat ik duidelijk zijn die komt niet dagelijks voor , dit is even een voorbeeld
wat ik aan haal
tja jij kan je kist neer zetten in Ouagadougou en jou werkgever lost het verder op , wat te doen met de 400 dames lading . Jij gaat naar het hotel , tot morgen
.
Een schipper gooit het anker uit , motor uit .... tot morgen (denk ik Ed , als het niet zo is graag uit leg )
Ik sta met een vracht auto vol mercedes (of wat dan ook) voor een volle parking ,wat te doen ?
Dan kan ik mijn baas wel gaan bellen , met de vraag dat hij het ff wil op lossen .
Maar ik denk dan wel weet wat ie zegt ......rij maar door ....
En dan kan ik wel zeggen dat doe ik niet.....zegt ie ....dan niet ....
Dan kan ik wel blijven staan, maar dan krijg ik ook weer een bekeuring dat ik op de vluchtstrook sta

die ik zelf moet betaalen
(wat ik niet doe) +dat ik geen rust krijg , want het verkeer gaat wel door .
Op 1,5 meter afstand van mijn oor ...
En als ik door rij , krijg ik een bekeuring dat ik ( mischien ) te lang gereden heb .
Tja wat te doen ??????
dat probeer ik uit te leggen
En natuurlijk houd ik me aan de Rijtijden wet , maar dit soort gevallen komt voor, makkelijk genoeg .
En daar kan ik niks aan doen , mijn baas niet , mijn collega's niet , en ik denk dat Eurlings er ook niks aan kan doen
daar is Den haag al ruim te laat mee om er wat aan te doen
En daarbij speelt het probleem niet zo zeer in Nederland ,
maar meer in de buurlanden
In Nederland heb je chauffeurs cafe's die je moet weten
word nergens aan gegeven op de snelweg , Vaak oude kroegen
Die weet je , daar komen geen polen , russen , romeenen enz
Vaak ook minder problemen met parkeeren .
In Duitsland worden die dingen aan de snel weg aan gegeven
AUTOHOF >
daar staat het dus wel vol , met die gasten