20-08-2008, 13:43
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Passatrijders????
Sorry dat ik het zeg, maar tattoo's is me toch echt het meest pauperige dat je kunt hebben he.. Op vakantie in Spanje (nee niet het Salou gebeuren), was het mooi rustig tussen de inheemse spanjaarden dan al niet Catalanen totdat de bouwvak begon. De gezinnen/families uit de volksbuurten die met hun bedrijfsbusjes de camping zuur begonnen te maken. Met hun wit plastick tuinset, waar ze normaal mee in de voortuin zitten, zaten ze nu in zee, dus niet op het strand nee zelfs in zee, pff wat een volk..
Maar wat mij dus opviel, al dat volk, echt allemaal had een tattoo, geen 1 zonder, de mannen een stoere tribal of hun lelijke kroost/huisdier op de borst/rug, en hun mokkel 1 of ander sierlijk elfje/vlinder op hun uitgezakte ruggen/buiken getattoeerd. En dat gaat van generatie op generatie, de vrolijk (altijd) schreeuwende en ruziende kinderen van deze mensen, lieten dan ook hun hele lichaampjes voltekenen door de hennatatooageboeren om zo maar trots op hun pa's en ma's te lijken. Daar wil je als normaal denkend nederlander toch niet bijhoren, kijk ik hou van verschillende culturen, en nu is dit toch wel een subcultuur of iets dergelijks maar ohw mijn god wat schaam je je dan eigenlijk om Nederlander te zijn...
Conclusie: Tattoo=pauper
my 2,5 peseta
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller 
|
|