Thread: Kris's Black 6n
View Single Post
Old 31-07-2008, 13:32
Kris Hoekstra Kris Hoekstra is offline
VW Enthousiast

Ondertussen zijn er al een paar kleine dingetjes veranderd.

Zo zijn er van die motorkaplifters opgezet, embleemloze grille en aerotwin ruitenwissers.

En vond op Ebay nog een leuk stickertje en heb toen nog de bijhorende tekst laten maken.

Verder had ik soms wat last van aanlopen tegen de wielkas achter. Ik wou dit verhelpen door bumpstops te plaatsen tussen de veren maar dat paste niet.

Ik ben toen naar BKcustoms gereden en die hebben achter beide kanten uitgerold en heb nu nergens meer last van! Echt super jongens!
Hij had het er zelfs over dat dit 1 van de best gelukte randen was tot nu toe
Het is moeilijk te zien op de foto's maar normaal loopt het kaarsrecht naar beneden vanaf de bolling het de spatborden. Nu loop hij mooi bol naar buiten toe waardoor ik dus genoeg ruimte heb voor de velgen.

Nou wat foto's dan maar:

Hier kun je het een beetje zien dat de wielrand nu bol loopt.

Ondertussen zijn de remmen aan vervanging toe aan de voorkant dus die ga ik binnenkort vervangen.

Ook heb ik al een tussendemper vervanger besteld maar het bedrijfie is dicht dus zal nog even moeten wachten.

Verder zit ik ook erg te twijfelen over de koplampen. Deze gaan er hoe dan ook uit, maar zit te twijfelen of ik van die heldere InPro lampen neem of de zwarte angeleyes met geintegreerd knipperlicht.

De acherlichten worden de rode 6n2 lampen, en daar ben ik nu naar op zoek.

Ook wil ik er nog een 6n2 gti lip onder hangen.

In ieder geval heb ik nog plannen zat en ik ga lekker rustig op zoek naar leuke spullen

Kris.
Reply With Quote