View Single Post
Old 29-07-2008, 17:06
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

Quote:
Originally Posted by Ronald
Ik wil jou voorrekenen waar de gemiddelde chauffeur niet mee rekent. Jij rekent alleen met je maandelijkse bankafschrift. .

Ja tuurlijk ... kijk ik naar het saldo op mijn rekening
ik moet mijn gezin draaiende houden

Ik werk niet voor de lol ....
Kijk echt wel verder dan mijn neus lang is , weet wel wat er in de wereld te koop is
Mensen die dat doen ,rekenen hun verterings , reis , en onkosten bij hun loon op ...
die kijken aleen naar ..overgemaakt op rekening nummer ......
Die roepen als er in de krant staat ...."transport krijgt er 1,6 % bij'' ....zo das mooi
Dat soort mensen weten dan niet dat die 1,6 hun 0,2 % kost op hun afrekening

Quote:
Ik zeg niet dat het systeem van de CAO slecht is(absoluut niet), maar dat het wel de vrijheid van werkgevers wegneemt om op een legale manier inovatief te zijn. Dit kan voor elk transportbedrijf anders ingevuld worden en daarnaast hebben we het vaover de flexibileit n chauffeurs.

Daarom hebben ze bij ons 100 duitsers rijden
van de 100 zijn er 75 die bij een NL werkgever gaan rijden
puur voor het geld ,
Flexibileit is er zeker ..ze doen er 2,5 uur extra over om een auto te laden , rijden om enz enz ..allemaal uren = meer euro's
Ja dan is iedereen flexibel

maar bij ons hebben ze liever hollanders dan duitsers ....maar die kunnen ze niet krijgen ....
die zijn er dom weg niet omdat.......
Quote:

Jongere chauffeurs kan ik alleen het advies geven om te rekenen met een lager salaris bv. als je een huis koopt / lening neemt etc, omdat het toch de toekomst is en wordt.

je zegt het zelf ...
Reply With Quote