View Single Post
Old 25-07-2008, 14:28
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans

Send a message via MSN to Gijs

Nieuw werk, dus nieuwe daily, dus Passat gaat ook een soort van project worden (dat idee knaagt al langer)

Onderstel
Onderstel wordt aan de achterkant opnieuw opgebouwd. Achteras heeft heel veel speling, hiervoor liggen de nieuwe onderdelen al klaar. Qua wielen komt er misschien iets anders, want ik wil namelijk het onderstel dat van de sloper af komt om laten boven naar een 5-steek. Hierdoor meer velg keuze. Diameter van de velg moet 16 inch worden en eigenlijk wil ik naar 17inch velgen, alhoewel ik me af ga vragen hoe dat gaat staan

Aan de voorzijde veranderd niks, op een setje toplagers en rubbers na

Motorische
Dit jeukt enorm, maar op dit moment laat de Postbank dit niet toe . Idee is een V6 TDI (misschien wat aan de ruige kant ), maar op dit moment hou ik de 1600 benzine nog gewoon aan (die overigens perfect draait). Deze krijgt een grote beurt; riemen etc vervangen. Tevens moet de 5-bak van de sloper eronder komen.

Interieur
Netjes maken en mocht ik een leuk 32B GT setje tegen komen die erin zetten.

Exterieur
Het liefste laat ik de auto in z'n geheel een keer opnieuw spuiten, maar ook dit wordt een langer termijn (korter als de V6 TDI trouwens )

Eerst ga ik me eens verdiepen wat ik voor achterschokdempers ga monteren (moet lager dan nu komen) en waar ik in de buurt naven om kan laten boven.

Wanneer er een update is, zien jullie 'm. Wanneer jullie ideeën hebben zie ik die ook graag!

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote