
14-07-2008, 16:40
|
VW Addict
|
|
Join Date: Feb 2006
Posts: 512
|
|
Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Vedett,
is dat toevallig een 'oud' type zekeringkast wat je in je GTI hebt? Of heb je de zekeringkast van de 16V motor mee overgezet?
check dit verhaal op deze duitse golf-1 site even, daar beschrijft iemand hoe je dit probleem (wat heel vaak voorkwam bij gti-tjes van 76 tot '82) goed kunt oplossen (originele ombouw van VW zelf).
http://www.golf1-ig.de/board/read.php?1,32441
De kerel die dit probleem en de oplossing heeft beschreven is overigens een Nederlander.
groeten, Dennis
|
merci voor de link,nu nog ene zoeken da duits kan.
normaal is de plongkast ook van ne 16v.
maar ga een nieuwe zekering gaan halen morgen.
dan in de zekeringskast 4stukjes draad steken die ik verbind met de nieuwe zekering.
zo hoef ik nog niet direct een andere plongkast steken en kan ik wachten tot hij deze winter uit elkaar gaat. anders hebbek 2keer werk....
was miss van plan om naar wolfsburg te gaan met de golf,maar ga geen problemen opzoeken en thuis blijven.
vin het zelf wel een spijtige zaak,want had daar miss nog een paar ontbrekende onderdelen gevonden of een paar goodies maja....
grtz
|