Thread: g40 verzuipt?!
View Single Post
Old 14-07-2008, 14:04
andretr andretr is offline
Forum Newbee

Default g40 verzuipt?!

Hola,

ik heb een probleempie....
mijn auto had de laatste paar weken wel al een beetje last van slecht lopen als ik em smorgens startte. Hij sloeg wel meteen aan maar als ik dan ging rijden ging hij stotteren en als je het gas constant hielt op 2000 toeren plofte hij wel, maar dat was na een paar minuten alweer weg.

Vanmorgen ook weer, maar niet ernstiger ofzo. het heeft er niks mee te maken maar toen ik had getankt vanmorgen probeerde ik em te starten en dat doe je dan automatischs.... twee secondjes sleutel om en dan loopt ie....... eh deze keer niet?! dus langer starten en toen liep ie wel. mmmm raar! maar nog steeds niet echt een probleem.

daarna nog een stop gemaakt en toen sloeg hij wel weer gewoon aan.

Vanmiddag wilde ik nog even gauw wat regelen, dus hup de auto in, starten, starten, starten, WTF!! hij doet het niet?!!?!
even gewacht want hij stonk erg naar de benzine..... daarna starten, niet dus?!
toen de bougies er uit gehaald en die waren drijf nat.... maar dan echt dat je denkt, zo das nat!
toen even gekeken of de bougies wel een vonk hadden, ik had er 1 getest en die deed het dus ga er dan maar vanuit dat de rest het ook doet?! (hij liep daarvoor gewoon dus lijkt me sterk dat de rest het ineens niet meer doet...)

nou goed daarna de bougies er weer in, starten.... weer niet aanslaan....
de bougies er uit gehaald weer zeik nat

zoooow lang verhaal, wie is er nog niet in slaap gevallen of afgehaakt en kan me helpen?
Reply With Quote