View Single Post
Old 12-07-2008, 14:13
vwcrewcab's Avatar
vwcrewcab vwcrewcab is offline
Forum junkie

Vandaag weer op tijd begonnen, en met resultaat 8)

Eerst de body ontvet, en toen de 2de laag primer erop gezet, is gelijk een fraaier resultaat en kan ik ook gelijk beter inschatten hoe het strakzetten wat gegaan.
Viel niet echt tegen, alleen is wel een beetje te zien, maar ik ben er tervreden mee, ben tenslotte geen schade herteller :lol:
Mooi bijkomend gebeuren was dat de primer heel mooi de laatste schuur krasjes vulde, en het lijkt erop dat het er mooi strak op staat, kortom, de eerste vreugde van de dag was er!!!

Vervolgens netjes laten drogen, en toen kon ik me toch niet inhouden om al voorzichtig een stukje lak erop te spuiten, uurtje later was de hele body hazelnoot-bruin :twisted:
Wat maak dat nog eens een verschil zeg, mooie glanzende lak erop, nog meer vreugde!!!
Al moet ik toegen dat er wel 2 zakkers inzitten, maar aangezien ik nog een laag of 2 erop ga zetten ga ik deze er nog uit schuren, misschien is er ook nog wel een vuiltje in terecht gekomen, dus ik was toch al van plan om hem nog eens heel fijn op te schuren.

En dat allemaal op de eerste dag van mijn 25ste levensjaar

Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
Reply With Quote