View Single Post
  #14  
Old 13-07-2004, 13:58
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Klopt niet helemaal nee,. maar dat zie je niet als je m voorbij komt blazen..

Het ding heeft maar 115 pk'tje (1.4 16v),.. (haha)

Maar goed: hij trok wel veel meer bekijks dan mijn 2-tone.... ennuh: de uitbouw klopte wel redelijk, maar kritiek moet je houden he! :-) Kan altijd mooier!



Wat ging er mis met de Two-Tone?
- Verstelbare nokkenas tandwiel boutjes liepen tegen de originele plastiek beschermkap aan.
- 1 boutje liep daardoor los
- dat zelfde boutje ging dus naar beneden en weer omhoog
- distributie deed 1 tandje 'om'
- distributieriem scheurde dus een eindje in
- klepjes deden ff rammelen tegen de zuigers

ff langs de snelweg de riem op tijd gezet,.. en das geen leuk werkje met als enige gereedschap 'WD40'...

Maar goed: MET 2tone dus naar Denemarken geweest... 80 pk en 123 Nm koppel. Geslaagd resultaat dus (tot nu toe).. maar vanaf 4000 toeren is de carb duidelijk te krap (zie foto album voor de curves)..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote