
04-07-2008, 21:45
|
 |
VW Addict
|
|
Join Date: Jan 2008
Posts: 593
|
|
Met het draad kan je heel goed installatiedraad nemen...
Werkt erg goed... Gewoon een enkel stuk draad nemen en die in je deurrubber zien te krijgen... Valt erg mee hoor.
Maar aan een deur kun je niet heel veel afstellen. Behalve dat je de deurscharnier aan de carrosserie (deurstijl) met de 2 inbusbouten losdraaid en iets naar binnen zet. Zet wel even met een stift of iets anders een markering zodat je altijd weet hoe die zat.
Dan is het gewoon proberen totdat je deur strak tegen het rubber sluit en ook nog in 1x in het slot valt.
Verder kan je ook je deur iets omhoog ''drukken''.
Een zwak punt van de Golf III zijn de deurscharnieren. Die gaan na verloop van tijd hangen waardoor je deur iets verzakt. FF langs de garage en ze buigen hem zo weer recht met een speciaal soort beugel. Is in 5 minuten gepiept. Mijn deur had ook zoveel windgeruis en is nu zeker met 50% minder geworden.
Nog even over de vans... ik heb -helaas- geen airco en het duurt ook erg lang voordat mijn vans aanslaan. Maar horen doe ik ze eigenlijk amper.
En wat is het verbruik met airco aan en zonder??
Ik doe ongeveer 1 op 15 op de lange baan met constant 145/150 km/h
__________________
2008-2010; Golf GTD Special '96
2010- ????; Berlingo HDi '02
Project: Golf I Cabrio '86
|