Heb me dan even bezig gehouden deze week met haar wat gereed te zetten voor 60 Jaar Volkswagen te Spa-Francorchamps.
Ben ervoor uitgenodigd als VIP,dus ; rit op het circuit,fotoshoot,drank en eten voor niks in de VW Lounge
Maar ik moet wel zo eventjes 250km gaan rijden in berglandschap..Ik was vorige keer onderweg naar de WOB-store meeting en ik heb moeten terugkeren want de thermostaat ging niet op tijd open.Heel de tijd de temp op het max tot het middelste lampje begon te flikkeren
Oplossing was dus de fan rechtstreeks aan te sluiten op de batterij,en ben zo nog thuisgeraakt oef
Dus er zit een nieuwe thermostaat in (87°/102°) en heb terwijl de originele uitlaat van die 1.6 gestoken ip van de rechte buis haha ,draait als een zonnetje nu zo..
Ik hoop op goed weer volgend weekend,ik zal genoeg foto's posten van de wagens die er ook zijn!
Hier nog n foto'tje met die gigantische uitlaatpot (Made in West-Germany staat er ) Komt van een geimporteerde Jetta 1 uit Zwitserland,denk iets te maken met de hoeveelheid db