View Single Post
  #26  
Old 16-06-2008, 23:16
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Quote:
Originally Posted by kvcuijck
P.s. Nog steeds niemand een idee hoe een boost-gauge aan te sluiten op een 1V turbo-configuratie?


Je zou in je inlaatbocht ,die gemonteerd zit op je inlaatspruitstuk ,een gaatje in de alu bocht kunnen boren ,en daar een 'pijpje' in kunnen draaien (dmv schroefdraad tappen ) of persen .
Ik ga het binnenkort ,(als ik de rode jetta onderhanden ga nemen) dit ook doen .
Ik ben dan van plan om een 6 mm bout/draadeind ,door te boren met een 3 mm boor ,en die in de inlaatbuis te plaatsen .
Dan aan het eind de aansluiting maken voor de turbodrukslang ,dan kun je de turbodruk meten .

Bij de witte(JR motor) was het iid veel makkelijker ,daar zit gewoon een t stuk tussen de LDA pot aansluiting.







Je zou ook natuurlijk van de sloop een aluminium inlaatbocht kunnen halen van een JR ,en die overzetten op je inlaat,dan heb je meteen een aansluiting!



Ik heb die van mijn 180 graden gedraaid ivm de intercooler ,maar daar zit dus a zo'n 'pijpje' aan .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote