View Single Post
Old 12-06-2008, 15:45
Dubweiser's Avatar
Dubweiser Dubweiser is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Dubweiser

Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
Hey Willem,

Ziet er schitterend uit kerel!

Ik heb hem nog niet in Real Life gezien!!

Hoeveel mm heb je achter nog tussen veerpoot ( -schotel) en band/velg? Eventueel dat die cambershims dan uitkomst bieden , zonder te hoeven rollen....

Hey René, nog bedankt kerel.
En als je zondag naar Asten gaat dan kan je `m waarschijnlijk IRL. zien. Mist het fijn weer is ga ik er heen met de Golf.

En ik heb achter op het moment zo`n speling van 20mm tussen de velg en de veerpoot.
Maar als ik `m lager schroef dat komen de ringen van de veerpoot ook weer dichter bij de band en weet niet hoeveel speling ik daar nog precies heb.
Dus ik denk dat uitrollen wel een vereiste is.
En mocht dat niet genoeg zijn zou ik er nog altijd een Shim tussen kunnen zetten.

Quote:
Originally Posted by -spyrock-
Vind hem ook prachtig + er zitten van die leuke kleine details op zoals die BBS stickertjes.
Alleen vind ik de bandjes er wat te dun op liggen en vraag ik mij af of je wel nog normaal kan rijden als hij zo laag staat vooraan (drempels, kiezels, kuilen,...).
Voor mij moet hij dus helemaal niet zo laag, hij staat stoer..of je hem nu wat hoger zet of niet vind ik.

Dankjewel, maar het valt reuze mee met dat laag liggen hoor, ik ben in ieder geval nog geen enkele drempel tegen gekomen hier in de buurt die ik niet kon nemen dus dat valt reuze mee.
Reply With Quote