Thread: Jetta Project
View Single Post
Old 28-05-2008, 10:52
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic

Default Jetta Project

Hallo iedereen mijn naam is Ernst-Joost en ben sinds gister in het bezit van een jetta MK2 uit 1988. Voor deze jetta heb ik een porsche 924 gehad die ik helemaal opgeknapt heb en uiteindelijk verkocht heb. De reden dat ik hem verkocht heb is omdat ik bij een plaatselijke "meeting" een jetta had gezien die dik verlaagd was en ontzettend brede velgjes eronder had. Daarnaast heb ik iemand leren kennen die ook een jetta heeft en na de uiterlijke veranderingen er een g60 motor in heeft gelegd van een corrado. Op deze g60 zit echter geen g-lader meer maar een compressor. De auto is zelfs voorzien van stikstof injectie. Kortom ik was gewoon meteen weg van de jetta. Mijn jetta is echter nu niet zo mooi. Hij is nog helemaal standaard. De schroefset, velgen en achterlampen heb ik al besteld en zullen één dezer dagen binnen komen.

De achterkant van de Jetta, hier komen dus binnekort de nieuwe achterlichten in. Ik ben alleen nog op zoek naar zo'n zwart stuk kunststof die vaak ziet bij jetta's. Deze zit tussen de achterlichten. Het kenteken zit op deze plaat. Als iemand iets weet laat het me weten!

Dit is de voorkant. Ook hier wil ik nog wat dingetjes doen. Onder andere een embleemloze grill. Mocht iemand die weten te vinden laat het me weten!
Zoals je kan zien moet er nog veel gebeuren aan de jetta. Ik hou jullie op de hoogte!
Reply With Quote