View Single Post
  #42  
Old 04-07-2004, 20:40
Meetlint's Avatar
Meetlint Meetlint is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 351
Default

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®
je moet niet al te bang zijn voor de RDW,6 cilinder mag simpelweg niet omdat er nooit een typegoedkeuring is geweest voor een bus met 6 cilinders.

Nu ga jij antwoorden,maar ook niet voor verlaagde bussen.Op het moment dat jouw wielspelingen correct zijn,je banden niet in de wielkasten komen of aanlopen met zijn maximale stuuruitslag en er is niet gelast aan de vooras ,stuurdemper is netjes gemonteerd ,dan heb je echt geen problemen met je dropped spindles.Denk je nou echt dat elke ingevoerde auto van Golf tot aan Bmw M3 standaard Nederland in komt en dan geen kenteken krijgt doordat er verlagingsveren en lichtmetalen wielen onder zit?

Een andere motor is dan wel een probleem.

Erwin,ik denk dat jij straks met je gerestaureerde bus ,netjes verlaagt (geen asfalt schraper) ,met BRM`s gewoon een kenteken krijgt.




Wout: Een andere motor is dan wel een probleem?????

Nee hoor mits hij maar nit meer dan 30% meer vermogen heeft

Ik heb vroeger een golf 2 1300cc op kenteken auto
Met een grote achterschade hersteld,en o ja het kenteken was ook nog
deels in beslag genomen.
Omgebouwd naar een 2 liter 16v uit een passat
Nou was geen probleem hoor.
Ik kreeg er gewoon een type goedkeuring op voor een 1800 16v

Maar je moet gewoon zorgen dat er een hele frisse auto neer gezet wordt.
Reply With Quote