Quote:
Originally Posted by a.busser
Ook wij hebben er zin in, 5e keer alweer!
Ik zou volgend jaar graag met de kever gaan, samen met nog wat kevers en golfjes 1.
Nu zitten we eraan te denken om dan ook de trein te pakken, ivm brandstof verbruik en de snelheid berg op van de gemiddelde kever...
Zou je me kunnen vertellen waar je de trein geboekt hebt, en wat hier de kosten van zijn?
En heb je dan een slaap coupe, of gewoon een zitplaats?
Alvast bedankt voor de info!
|
Hoi busser,
De trein heb ik geboekt bij
www.dbautozug.de voor 525 € 1 auto met 2 personen, en hier is de korting vanaf.(120 € )
En dit betreft een Couchetterijtuig voor 5 personen, alleen we hebben dus wel kans, dat we bij andere mensen zitten.
Deze Couchetterijtuig kun je overdag zitten en s'avonds (s'nachts) het zit gedeelte veranderen in slaap gelegenheid.
Ik weet het is best prijzig maar we gaan voor de eerste keer en we willen de afstand eerst zo even beleven, en als we later met de MK1 gaan wil ik het toch weer zo doen.
Maar bij een groep van meer dan 2 auto's moet je contakt opnemen met het callcenter van dbautozug.de
En geen auto's 9 cm van moeder aarde,10 gaat nog net, of je moet air hebben maar dat is tegenwoordig een vloek geloof ik
Hier wat prijzen:
Düsseldorf / Villach
Villach / Düsseldorf
1 auto en 2 personen
Enkele plaats in couchetterijtuig, compartiment met 5 personen HEEN 346,50 €
Enkele plaats in couchetterijtuig, compartiment met 5 personen TERUG 346,50 €
Slaaprijtuig met douche en WC, 1 compartiment HEEN 586,50 €
Slaaprijtuig met douche en WC, 1 compartiment TERUG 586,50 €
Slaaprijtuig met douche en WC, 2 compartimenten HEEN 986,50 €
Slaaprijtuig met douche en WC, 2 compartimenten TERUG 986,50 €
Maar je moet zelf maar eens kijken want het is ook seizoen gebonden, het is zeer uitgebreid, ook qua prijzen.