View Single Post
Old 25-04-2008, 08:02
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer

Gister weer bezig geweest. Eindelijk mijn distributie-riem en spanrol binnen. Dus flink aan het sleutelen geweest en net na de middag kon ik haar dan eindelijk weer eens starten.....Ze sloeg direct aan.....maar met een lekkage aan het uitlaatspruitstuk....

Dus het inlaatspruitstuk en bijbehorende delen weer losgehaald. Blijkt er een scheur in het spruitstuk te zitten. Nog proberen te kitten met speciale uitlaatkit, maar het mocht niet baten. Ik mag dus op zoek naar een nieuw spruitstuk of een lasser. Maar mijn ervaring is meestal dat het lassen maar een tijdelijke oplossing is. Misschien dat ik nu maar meteen voor een Spaghetti ga....

Goede nieuws is dat de motor echt als een naaimachientje loopt. Geheel zonder rateltjes of piepjes. Niet zoeken op stationair oid, gewoon lekker regelmatig. Echt een droom om naar te luisteren!

Heb haar wel zover als mogelijk afgebouwd en een paar pics geschoten voor de liefhebbers

Is er trouwens iemand die mij kan vertellen met welke sleutels een Rallye origineel is geleverd?? Is dat de G60-sleutel, de std sleutels of nog wat anders?

En als er iemand nog een spruitstuk weet liggen dan hou ik me aanbevolen!