
17-04-2008, 20:10
|
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
|
|
Quote:
Originally Posted by Dennis@polo86c.nl
Dat kan veeel zuiinger, 1:15-1:16...
Loop de gangbare zaken eens langs:
- bougies/rotor/verdelerkap/kabels
- distributietiming + onstekingstijdstip
- valse lucht (bijv. carterontluchtingslang stuk)
- uitlaat t/m kat gasdicht? lambdasonde stuk (stekker eens lostrekken) ?
|
Lambdasonde "testen": stekkerverbinding bij houder rechts aan inlaatspruitstuk loshalen, en dan eens een rondje rijden.
Met losgetrokken lambda reed ik nog 1:13...
Vacuum-slangetjes zijn inderdaad ook heel belangrijk, net als de "paddestoel" op het onstekingshuis. Die kan lek zijn, testen door aan het slangetje te zuigen. Voel je geen weerstand: waarschijnlijk membraam stuk..
Hierdoor slecht werkende onsteking en valse lucht.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
|