View Single Post
Old 30-06-2004, 18:47
RK RK is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Heleen
Vergeef mij, het zal liggen aan het feit dat ik een superslechte bui heb, maar even het volgende: het is te lezen zoals het er staat. Mensen hoeven geen dingen voor mij goed te praten. Ik zoeken? Ja idd, ik ga nogal eens de discussie aan. Soms heb ik gelijk, soms heb ik ongelijk. Geen reden om gelijk boos te worden dacht ik, maar misschien ligt dat aan mij Het is gewoon een feit dat jullie feestje niet is gegaan zoals jullie misschien hadden gewild... dat is iedereen duidelijk, maar dat hoef je niet op mij af te reageren als ik ergens aangeef dat ik het raar vind dat wij met zoveel auto's niet één keer op jullie foto's voorkomen. Andersom staan er zeker wel auto's van het GTI terrein op onze foto's, dus wat dat betreft sta ik nog in mijn recht ook Maar het was helemaal niet mijn bedoeling om zo pietepeuterig te gaan doen, ik vond het alleen maar raar en dat mag dan toch gezegd worden?

Het zij u vergeven :-)

Maar wij hebben het prima naar ons zin gehad, dus ons ´feestje´ is zeker geslaagd. Maar nog leuker geweest als alle VW clubs bij elkaar hadden gestaan en dat is nou weer mijn mening. Maar ja je kunt niet alles willen...