Quote:
Originally Posted by MDO
Ik ben al blij met de rechterzijde hoor!!!!
Ben benieuwd
|
Foto`s zijn gemaakt en ik post ze morgenmiddag tussen 1 en 2 uur omdat ik het fototoestel van het werk meegenomen heb, en ze alleen daar er vanaf kan halen. Dus dan kan je ze bekijken
Quote:
Originally Posted by martinus83
Dan kun je doen wat je wil met zulke etwaardes, handig!
Je achterste wiel zou best iets naar binnen kunnen, trek je voor-achter mooi gelijk en kun je makkelijker nog een eindje zakken.
Mocht je je velgen weg doen of toch 15 inch RS willen, let me know 
|
Daarom had ik zo ook gekocht, vanwege de et waarde's
En het achterste wiel kan niet meer verder naar binnen, de velg zit nu 5 mm van de veerpoot af dus daar kan ik niet aan beginnen om er smallere adapters tussen te zetten.
Dus daarom komt ie dalijk voor iets verder naar buiten als ik andere adapters heb besteld.
En voorlopig gaan de velgen niet weg, en ik wil er ook geen 15'ers meer onder.
Vind dit toch net iets beter staan onder een MKII zo`n 16'' wielen.
Quote:
Originally Posted by Erik
Wielranden aanpassen? Geen probleem, kom maar langs! Uitrolapparaat werkt perfect.
Inmiddels al eentje gedaan, maar het scheelt echt een hoop. Zal binnenkort wel eens foto's maken van het verschil.
|
Dat zou heel fijn zijn Erik, ik hoop dat ik aankomende week de versnellingsbak er onderuit kan halen en er aan kan beginnen, dus als dat eenmaal zover is laat ik het je meteen weten en kom ik eens op de koffie
En die foto`s wil en wel graag zien ja.
Ik zie ze binnenkort wel weer in je topic verschijnen neem ik aan.
Zal het in ieder geval in de gaten houden
Quote:
Originally Posted by gtilunatic
He Willem!! Wat hebse toch eine sjoene wage mit die wielkes
Maar dat wetse al langer he?..
Ik kom snel weer een keer aan als ik de nieuwe auto heb.
Groeten Nick.
|
Det dach ik ok jao, en daor bin ik volledig van op de hëugte.
Ik bin beneejd hoe de MKIV der oet zuut mar det zal ok vast wal un plaetje zien.
En ik hoij dich op de heugte hoe of we ff terech kenne beej de schop aankoamende week