
07-04-2008, 06:53
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,817
|
|
Nou vooruit me ook maar even mengen in het verhaal.
Gezien jouw vraag om normaal / economisch te blijven rijden zou ik voor de originele nozzles gaan. Je kan eventueel de DNO-SD297 nemen. Dit is de opvolger die gespecificeerd staat voor alle VAG 1.6 (G(T))D nozzles. Dit is ook Flächenzapfen nozzle.
De openingsdruk omhoogzetten doe ik eigenlijk alleen als er dikkere brandstof gebruikt wordt of de brandstopomp aangepast is om hogere vermogens te kunnen halen.
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|