Thread: Wie kan Wat..
View Single Post
  #46  
Old 02-04-2008, 18:31
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,610
Send a message via MSN to Arne
Default

Quote:
Originally Posted by arno Derby
Ik Kan:

Uitdeuken, spuiten, stak maken, lassen, stalen.

Eigenlijk alles wat met plaatwerk van auto`s te maken heeft.

Het is mijn werk en begin thuis ook een behoorlijk luxe uitgeruste werkplaats te krijgen.
Alleen het spuiten kan ik niet thuis maar daar heb ik weer mijn adresjes voor.

GR Arno


Neem je ook werk aan?

Even een kopie van een ander forum:

Quote:
Ik zoek iemand die op korte termijn laswerk aanneemt, liefst voor een afgesproken prijs, en in eigen ruimte; heb zelf geen garage. Kom zelf uit omgeving R'dam, maar een eindje rijden is niet erg en de auto achterlaten ook niet.

Het gaat om een golf 2 met roestschade onder het voorruitrubber (de bekende plek), stukje dorpels, wielkasten achter onderaan, en het onderpaneel aan de achterzijde. daar zou een compleet nieuw paneel in moeten komen. Dorpels wil ik eigenlijk ook helemaal vervangen hebben. Als het mogelijk is zou ik het strakmaken ook gedaan willen hebben.

(imi) plaatwerk kan ik evt. zelf aanleveren. ben best bereid er een nette prijs voor te betalen! heb je interesse om dit aan te nemen stuur me dan even een PB'tje.

ik heb foto's van het werk dat gedaan moet worden, die zal ik dan toesturen.

bedankt alvast voor de reacties


Ik zoek dus iemand die dit klusje kan doen op korte termijn. Bij mn voorruit is het dusdanig aan het roesten dat het water mn zekeringkast inloopt, er is nog niks kapot maar dat kan nooit lang meer duren. En van dat natte tapijt wil ik ook een keer af
Reply With Quote