View Single Post
Old 01-04-2008, 23:30
Dub-Detail Dub-Detail is offline

Ik had het er net met een maat van me over om morgen het blok+bak eruit te halen. En alles eens te tjekken op scheuren en kromtrekken. En nu lees ik jou reply met axact dat advies. Mijne ligt nu toch al voor een groot deel uit elkaar, heel het front is er al af. Dus ik pak het gelijk grondig aan. Ik weet dat er hier en daar al het een en ander vestivigd was. Dus ik ga eens kijken waar ik dat nog beter kan doen.

Maar de bak blijft de zwakke schakel. Nouja laat ik zeggen het hele aandrijfgedeelte.
Bij mij is er een kineet aan gruzelementen gedraait.
Ik laat nu een setje zware jongens uit duitsland komen. Dus ik hoop dat het dan wat beter heel blijft. Ik ga toch ook eens kijken voor een 16 klepper GTI blok. Heb ik weer wat te doen als me polo klaar is. Blok opbouwen en dan omlepelen. Enige nadeel waar ik veel mee te maken heb is dat ik bij een stoplicht sprint bijna niet weg kom. Ik start het liefst rollend met een vaartje van 20 30 km/h. en dan nog moet ik uitkijken dat ik niet te veel ga staan gummen. En het diff. is zo ontiegelijk gevoelig.
Maar idd, beter dat je je geld in je wagen stopt dan dat je klerezooi gaat nemen.
Reply With Quote