01-04-2008, 18:10
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Nou komt ie dan:
Mijn vorige auto, Golf 2 met custom bumpers... die beruchte achterlijk veel sneeuw-vrijdagavond in november 2005(?). 100-en km stilstaand verkeer, mensen 's nachts pas thuis... en ik? Ik reed van Tiel in de spits naar Den Bosch, wilde ik 's avonds weer wegrijden, mooie vlakke weg, helemaal besneeuwd, totdat BATS... onder de vlakke sneeuw zat dus een afwateringsgoot waar ik normaal wel schuin doorheen had gekund.. Ik zit vast, slippende banden... dan maar achteruit, maar toen bleef de bumper dus hangen in de greppel... Golf ging achteruit, bumper brak van de binnensteun af. Half uur zitten pielen om de knippers aan de binnenbalk te knopen zodat ik thuis kon komen met enige signalering.
Vorig jaar met de Caddy: de vrouw en ik gingen woonwijken beoordelen in Arnhem, rijden we in Malburgen (waar we overigens heel snel achter kwamen wat de reden was waaorm huizen daar zo goedkoop zijn... nee daar woon je volgens mij niet voor je plezier). Een of andere smalle zijweg in, bij de 3e korte/hoge drempel stonden we muurvast... uitgestapt en teruggeduwd en achteruit weer het hele eind de straat uit.
En tot slot een weekendje weg in een B&B: wij wezen stappen en op de terugweg zoeken we een tankstation... 1 in de hele regio, dus Tomtom --> kortste route.. en ja hoor. Hup weer door een woonwijk met achterlijk hoge drempels. Scheurt ie af na de voorpijp... Komen we met hels kabaal en schaamrood op de kaken 's nachts weer aan bij die B&B.. Zit die eigenaresse bij het ontbijt doodleuk te vertellen dat ze zo goed heeft geslapen.. 
|