View Single Post
Old 31-03-2008, 23:17
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle

Send a message via MSN to De Limburger

Ik heb wel vaker vast gestaan met mijn vorige polo, in roermond in een parkeergarage dacht wel boven te kunnen komen, boven komen ging wel tot ongeveer halverwege de auto, daar stond ik dan echt helemaal vast, zo vast dat ik niet meer voor of achter uit kon, toen hebben we met een man of vier geregeld dat al die andere auto`s wat nog achter mij stonden weer achteruit weg reden en toen hebben we er een flinke ruk aangegeven met eene sleepkabel, de bewaking heeft toen een privebox voor mij geopend zodat daar mijn auto kon staan.
vond het wel een hele eer...hahaha vooral die gezichten van die andere mensen..

En twee weekenden terug heb ik met de Golf vast gestaan in Luxemburg, het had een beetje gesneeuwd, in een half uur viel er ruim 40cm sneeuw, en dan hang je vast met het subframe assen en de sneeuw tot aan de waterpomp in het motorruim hebben liggen, daar heeft mijn auto dus twee dagen langestaan..

ik had nog geprobeerd om weg tekomen maar dat was geen strak plan,toen stond ik er dus zo bij..

en daar heeft hij dus twee dagen gestaan, en hebben we de jeep geleent van onze vrienden daar..
da`s eigenlijk zo het eenigste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt...

gr ronnie