23-06-2004, 16:40
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by sjampoo
De rest?
Die laten we gewoon bij jouw weg rotten..
Fijne mentaliteit he? "We willen je bak wel strippen, maar je kunt verder de typhus krijgen met je rotzooi."
Als 't zo moet,. duw je m neem ik aan ook liever gewoon zo de pers in...
|
fijne mentaliteit heh? "Kiss my ass!"
Wil men bumpers wel omruilen dan, de achterste heeft lichte schade... chroomstripjes doormidden en beetje een mismodel (waatschijnlijk een "scherp" paaltje ofzo) en de voorste heeft zwarte randjes ipv chroomrandjes....
Als je klep oke is(mijne heeft een flauwe deuk...) dan wil ik die ook wel omruilen... En voorscherm: same, mijne is behoorlijk krokant, achterlichten: same, omruilen dus... de mijne heb ik een beetje vergeten compleet af te plakken bij spuiten van de achterklep...
mijne is ook Alpine Weiß... kortom, wil alles wel inruilen dan, zodat de jouwe compleet blijft... Kun je er dan mee crossen, en ben je 100 euro rijker...
Maar oke, laat maar anders... tis je goedrecht natuurlijk dat je em compleet wil verkopen, geef je geen ongelijk.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|