Het lassen is begonnen.
En ik moet zeggen, dat gebeurd heel precies en netjes.
Heb er eventjes bij staan kijken hoe hij alles op maat maakt,alles perfect en veel mooi en goed gereedschap ervoor..
Het oude rotte ruitenwissergat + gat
Het blik op maat gemaakt uit de donorpolo, en is netjes gepareld.
Het oude eruit
Het past en nog niet vast gelast
Gelast en nabewerkt,alles netjes vlak.
En de ruitenwisser van de onderkant.
De langsdrager kokers bij de motor preventief verstevigd,omdat de eerste type G40 daar weleens wil scheuren.
Daar is het plaatwerk enkel.
Bij de 2f G40 is dit dubbel,en is daar dus sterk en scheurt daar niet zomaar.
Andere kant
Is 1mm dik plaatwerk, er zit daar normaal ook een gat voor behandeling van de kokers, die word er nog in geboord,maar wel een stuk kleiner,zodat t sterk blijft.
En hier zat een beetje roest onder, is eruit geslepen en nieuw metaal in gelast.
