View Single Post
Old 12-02-2008, 16:08
marx-7's Avatar
marx-7 marx-7 is offline
Forum regular

Send a message via MSN to marx-7

Quote:
Originally Posted by martiepartie
idd, een kleine spacer kan geen kwaad.

Deze corrado MOET zo mooi origineel blijven! Heel netjes. Ik heb een tijdje gezocht naar een corrado, maar een nette in onverprutste staat is (bijna) niet te vinden.

Ze zijn er wel, maar het is inderdaad zoeken. De grijze heeft ook ooit met zijn lip op straat gelegen, dat is wel te zien aan de sporen op de carterpan. Nieuwe lip heb ik al liggen om te monteren. Deze blijft ook nagenoeg origineel alhoewel de "nieuwe" motor wel een andere silencer/poelie en chip heeft en zal dus wat meer peekaas gaan geven.
Wel ben ik er over aan het denken de strippen op de zijkanten te verwijderen voor een iets strakkere look.

Op de rode zit een verlagingsset, maar ik ga die niet gebruiken. ten eerste vind ik persoonlijk helemaal niet dat ie hoog op de poten staat, ten tweede vind ik het een stuk comfortabeler (hou niet zo van dat gehobbel) en ten derde stikt het hier van de drempels

Wat niet te zien is op de foto's is dat de rode echt niet meer mooi is. Barst van de deuken en roest, delen van het electrische doet het niet meer en nog een hoop. Toch vind ik het vervelend het ding uit elkaar te schroeven, zoveel zijn er niet meer........beetje sentimenteel

Marc